Saturday 25 November 2017

Ea forex 2017


Expert Advisors. Expert Doradca EA EA admin EA 100. Forex 2018 Profesjonalny EA Lot EA EA Lot EA TP Zrób Rachunek Demo Profit Robot Forex 2018 Profesional. EA. . Najlepszy EA Forex Robot 10USD do 2000USD w jednym miesiącu Pobierz Link w temacie. 20 2018.Powiedz się samemu k USŁUGI I USTAWIENIE WŁASNEJ RYZYKA. PL POBIERZ RAR hasło wtf KANAŁ TELEGRAMU PRZYSTÓP DOŁĄCZ, PONOWNIE 1 K FOLLOWERS BĘDZIE SIGNAL. This EA Forex Robot nie moja, ale chciałbym podzielić się ze światowymi lub newbie hell yeah Dzięki sidhu fx chofx. For lepszego i dobrego zysku zyskowności proszę change. Take zysku 30 Trailing stop 5.TAYOR TRADE Twoje własne RISK. EA Robot Forex 2018 Profesional FREE. Hello ten robot nie działa demo lub na koncie rzeczywistym konto rzeczywistym z 1000 po 10 dniach bankructwo. Robot Forex 2018 Professional pracuje dobrze na moim koncie demonstracyjnym MT4 Nie zmieniłam ustawień w EA, więc handlujesz przy użyciu ustawień jak przy użyciu wykresu GBPUSD 1M Rachunek demo MT4 jest 10.000 rachunków EA działa przez 90 minut Mój czas brokera MT4 to GMT 0 i zacząłem EA w 17 50 GMT i teraz jest 19 20 GMT Lubię tę EA tak daleko. Ja piszę, aby potwierdzić możliwe reguły handlu Czy mogę tego handlu cały czas Są tam e tylko w niektórych godzinach powinienem pozwolić sobie na ten handel Czy powinienem je wyłączyć podczas dużych wydarzeń finansowych w GBP i USD Po dołączeniu tej EA do mojego konta MT4 na żywo z 10.000 będzie on handlował tak samo jak na moim koncie demo pytam, ponieważ przeczytał skargę na innej stronie internetowej, że ktoś pojawił się na żywo z EA i wycierał 80 z ich konta Nie rozumiem jak myślałam, ale myślałem, że ja zapytam nawigację. Powaw odpowiedź Anuluj odpowiedź.

No comments:

Post a Comment