Sunday 10 December 2017

M92 zapasów opcji


Wysłany 9 5 2017 3 56 00 EDT. Tried wyszukiwania i nic nie przyszedł szukam SBR mój PAP M92 z bocznym składanie zapasów Początkowo chciałem zrobić standardowy folder trójkąta, ale to wydaje się jak dużo pracy i mam M92 z szeregiem w kierunku tyłu, powodując problemy jak well. So, pamiętając, że nie jestem bardzo przydatny i nie mają dostępu do wielu specjalistycznych narzędzi i proszę don t płomień mnie, purystów AK, szukam po prostu użyć ACE lub US Folding magazyn Machinegun, jak na zdjęciu poniżej I'm kind nachylenie w stosunku do tego ostatniego, ale proszę oświecić mnie na korzyści z każdego Nie wydaje się mieć wielkie cheekweld, co byłoby moim głównym zainteresowaniem Czy ktoś proszę wyjaśnić proces instalacji jeden z tych bocznych folderów, manekina style. Does ten zestaw zainstalować bezpośrednio na tylnej części mojego odbiornika, czy też potrzebuję czegoś takiego jak ten kawałek, aby go zamontować, nie jestem nawet pewny, że druga część pasuje do mojego AK Czy potrzebuję iść do sklepu wiertarko-wkrętowego. Zażądaj takiej noobki, ja owned i strzelił o wiele bardziej ARs M16s niż ja AKs. I mogłaby pracować z tym setup. I wolałbym ten czas though. Any porady linków pomocy byłoby bardzo mile widziane dzięki za read. New łatwiejsze składanie zapasów opcja dla PAP M92 M85 Draco. Original Wysłany przez Mike Meridian. Jest zainstalowany jeden z zapasów Manticore na M92 przy użyciu zawiasu Stormwerks dla klienta i zostały zdecydowanie zawiedzeni w końcu Cały montaż, mimo że jest wykonany z aluminium jest dość ciężki Ponadto, wszystkie śruby dostarczone przez klienta z zapasem i zawiasem były nieprawidłowym rozmiarem i / lub gwintem gwintu Śruby mocujące dla zawiasu do zawiasów były za krótkie. Łatwa naprawa, ale frustrujące Po zamontowaniu okazało się, że nawet z zawiasem do tylnego trunnionu wkręcone do dołu, aby ryzykować stripping nitki, było jeszcze trochę bzdury, więc dodaliśmy otwór na szpilkę, która wydobywała się z 99 drgań Największe zawiedzenie jest po prostu zawiasem mechanis m i całkowitym ciężarze, ponieważ nie można łatwo manipulować zapasem z jednej pozycji na drugą i naprawdę wyśrodkować środek ciężkości SBR do tyłu z przedłużeniem na zewnątrz, a nie tyle W każdym przypadku przyzwoity rozwiązanie z minimalną modyfikacją hosta M92, ale ogólnie rzecz biorąc, daję mu niską minus minus. Było Ci, że nie byłeś zadowolony z magazynu Ciężar jest wymieniony w opisie produktu, więc naprawdę nie wiem co powiedzieć Z duże aluminiowe fałszywe supressor tam nie mogę szczerze powiedzieć, że nasz magazyn jest kwestią ciężaru, masz 16 uncji aluminium przymocowane do przodu pistolet too. As do śrub, podejrzewam podczas instalacji ktoś odwrócił śruby zostały dołączone do zapasów za pomocą wkrętów, które są dostarczane wraz z zawiasem, nie mają tej samej długości Wszystkie śruby są 10-32, to brzmi jak ktoś może mieć krzyżyk gwintowany śruby w otworach podczas montażu. Śruby dołączone do naszego magazynu są 3 4 10-32 z podkładkami, są to do zamocowania zasobu do zawiasu Wkręty 1 2 10-32 to te, które zamocują zawias do karabinka. Wykorzystując niewłaściwą długość wkrętów w magazynie do zawiasu używając dostarczonych w zawiasie Stormwerkz zawiasów do zamocować materiał do zawiasu lub gwintować je gwintem powodować chwiejność Śruby z zapasem są dokładnie odpowiednią długością, aby sprzęgnąć się z całą gwintem w zawiasie, gdy instalowane są podkładki Jak już wspomniano, wkręty Stormwerkz są krótsze. 630-715-0334 i możemy dyskutować, jesteśmy tu, by pomóc. Natychmiastowe edytowanie przez Dawg180 02-14-2017 o 08 38. Przyrzekłem lojalności wobec ideału zostawili nam mężczyźni mądrzejsi niż ja, mając nadzieję na dar ich dzieci z mocą bycia wolnym. Starannie Wysłany przez KTM300XCW Szukałem, ale nie mogłem znaleźć tego, czego szukałem Przepraszam, czy to zostało pokryte reklamą nudności. I Zastawa PAPM92 obecnie Sig Brace, że chcę SBR Jakie są moje opcje czas, które nie wymagają poważnej modyfikacji odbiorcy wolałbym składać, ale może żyć z stałym polimerem lub drewnem, jeśli nie znaczy poważny odbiornik mods Z góry dziękuję za advice. Check out usmachinegun mają pewne opcje na akcje dla Ciebie. Originally Wysłany przez turbo101 Właśnie odebrałem nowy M92 dziś będę wysyłał w mojej Formie 1 w przyszłym tygodniu Mój plan to VZ 58 side folder a cel blank a Nie moja, ale będzie wyglądać tak samo Zrobiłam kompilator AK-Builder Krink na moim today. I zrobiłem folder VZ bardzo mi się podobało, ale długi na drewniany stół tam Tylko klasyczny wygląd fan zgadnij więc, mam zapas M70 w drodze powinien być w stanie t o spraw, by działało tylko z centralnym otworem wywierconym w folderze VZ Będziemy widzieć Na razie jednak wygląda na to. Urodziłem się bezpłatnie. Posted 8 7 2018 1 12 30 PM EDT. Originally Wysłany przez morningwould. I did folder VZ Bardzo mi się podoba, ale dłużej na drewno na stole Tylko klasyczny wygląd fan Wiem, mam zapas M70 w drodze Powinien być w stanie sprawić, że praca z centralnym otworem wywierconym dla folderu VZ Będziemy zobaczyć Na razie jednak wygląda jak to. View Quote Zobacz wszystkie Quotes. View All Quotes. Originally Wysłany przez morningwould. Originally Wysłany przez turbo101 Właśnie podniósł nowy M92 dzisiaj będę wysyłać w moim formularzu 1 następny tydzień Mój plan jest folderem bocznym VZ 58 a celem pusty a Nie mój, ale będzie wyglądał tak samo Zainstalowałem kompilator AK-Builder Krink na moim dzisiejszym. Czy folder VZ bardzo mi się podobał, ale długo na zapas drewna na tym tylko klasyczny wygląd wentylator Chyba tak, mam zapas M70 w drodze powinien być w stanie sprawić, aby działał tylko środkowy trunnion dołek Wiertłem dla folderu VZ Będziemy widzieć Choć teraz, to wygląda tak. Znajdź ukochaną look. Originally Wysłany przez morningwould. Originally Wysłany przez turbo101 Właśnie odebrałem nowy M92 dzisiaj będę wysyłał w formularzu 1 w przyszłym tygodniu Mój plan to VZ 58 boczny folder a cel pusty a nie mój, ale będzie wyglądał tak samo Zainstalowałem dzisiaj kompilator AK-Builder Krink. Zrobiłem folder VZ bardzo mi się podobało, ale długi drewno na nim jest tylko klasyczny wentylator wyglądam Więc, mam zapas M70 w drodze Powinien być w stanie sprawić, aby praca z centralnym otworem wywierconym na folder VZ Zobaczymy Na razie jednak wygląda jak to. Znajdź ukochaną postać. Dziękuję przyjacielu. Doceniam to. Original Wysłany przez morningwould. Originally Wysłany przez turbo101 Właśnie odebrałem nowy M92 dzisiaj będę wysyłał w mojej Formie 1 w przyszłym tygodniu Mój plan to VZ 58 folder boczny cel pusty a nie mój, ale będzie wyglądał tak samo Zainstalowałem kompilator AK-Builder Krink na moim dzisiejszym. Zrobiłem VZ fold er Lubię to dużo, ale długi na drewniany stół tam Tylko klasyczny wygląd wentylator Chyba tak, mam zapas M70 po drodze Powinien być w stanie sprawić, aby praca z tylko środkowym otworem trunnion wywiercałem na Folder VZ Będziemy zobaczyć Na razie jednak wygląda na to. Możesz wytłumaczyć i pokazać zdjęcia, jak zamontował folder vz 58.I don t mają zdjęcia w tej chwili Ale, to bardzo proste do zrobienia To było proste 5 16 otworów wywierconych przez tylny trunnion Następnie włożyłem wycięcie na górną część trunnionu tak, że stado obróciło się po dokręceniu go zasadniczo naśladując wycięcie na VZ Następnie po prostu przykręcałem stado tam nakrętką na wewnątrz Jest to bardzo łatwy sposób, aby dostać folder na prawie o każdym pistoletu AK, jaki miałem odkąd zrobił drewno, ale teraz używałem tego samego 5 16 dołków i sprawiłem, że to działa Okazało się frickin słodkie, jeśli chodzi o mnie. Przez morningwould. I don t mają zdjęcia w tej chwili Ale, to bardzo łatwe do zrobienia To było proste 5 16 otworów wywierconych przez tylny trunn jon Wtedy położyłem wycięcie na szczycie trunnionu tak, że zapas wygrał obracać po dokręceniu go zasadniczo to naśladuje wycięcie na VZ Następnie po prostu przykręcałem czas z tam nakrętką w środku To bardzo proste sposób, aby dostać folder na prawie o każdym pistoletu AK, jaki miałem odkąd zrobił drewniany zapas, chociaż teraz używałem tego samego 5 16 otworu i sprawił, że praca Wyłączona frickin słodka jak mi się chodzi. View Quote Zobacz wszystkie Quotes. View All Quotes. Originally Wysłany przez morningwould. Originally Wysłany przez glocktalk. Originally Wysłany przez morningwould. Originally Wysłany przez turbo101 Właśnie podniósł nowy M92 dziś będę wysyłać w mojej Formie 1 w przyszłym tygodniu Mój plan jest VZ 58 bocznym folderu cel pusty a nie mój, ale będzie wyglądał tak samo Zrobiłem folder VZ, bardzo mi się podobało, ale długi na drewno na tamtym miejscu Właśnie klasyczny wygląd fan Wiem , Mam zapas M70 w drodze Powinien być w stanie sprawić, aby działał on tylko środkowym otworem trunnionowym I d rilled dla folderu VZ Będziemy zobaczyć Na razie jednak wygląda na to. Możesz wytłumaczyć i pokazać zdjęcia, jak zamontował folder vz 58.I don t mają zdjęcia w tej chwili Ale, to bardzo łatwe do zrobienia Było prosty 5 16 otworów wywierconych przez tylny trunnion Następnie położyłem wycięcie na szczycie trunnionu tak, że zapas wygrałby się obrócić po dokręceniu go zasadniczo to naśladuje wycięcie na VZ Następnie po prostu przykręcałem czas z tam z nakrętka na środku Jest to bardzo prosty sposób na umieszczenie folderu na prawie każdym pistolecie AK, jaki miałem odkąd zrobiłem drewno, ale teraz używałem tego samego 5 16 otworów i sprawiłem, że to działa Okazało się frickin słodki, jeśli chodzi o mnie . Wygląda niesamowicie, wiem, że to dużo pracy, ale jakikolwiek sposób, w jaki mógłbyś zrobić jakieś fotki, jak zamontowałeś drewno. To wygląda niesamowicie. Staram się napisać przez morningwould. I nie mam zdjęć w tej chwili ale, to bardzo łatwe do zrobienia To było proste 5 16 otworów wywierconych przez tylny trunnion Następnie położyłem wycięcie na szczycie trunnion, e czas wygrał obracać po dokręceniu go zasadniczo to naśladuje wycięcie na VZ następnie po prostu przykręcałem stado tam z nakrętką w środku Jest to bardzo łatwy sposób, aby dostać folder na prawie o każdym pistoletu AK mam Odkąd zrobiłem drewno, ale teraz używałem tego samego 5 16 otworów i sprawiłem, że to działa Okazało się frickin słodkie, jeśli chodzi o mnie zainteresowane. View Cytuj Zobacz wszystkie Quotes. View All Quotes. Originally Wysłany przez morningwould. Originally Wysłany przez glocktalk. Originally Wysłany przez morningwould. Originally Wysłany przez turbo101 Właśnie odebrałem nowy M92 dzisiaj będę wysyłać w mojej Formie 1 w przyszłym tygodniu Mój plan jest VZ 58 bocznym folderem cel pusty a nie moje, ale będzie wyglądać tak samo zainstalowałem AK-Builder Krink comp na moim today. I czy folder VZ bardzo mi się podobało, ale długi na drewniany stół tam Tylko klasyczny wygląd wentylator Chyba tak, mam zapas M70 w drodze powinien być w stanie sprawię, że będzie pracować tylko z centralnym otworem wywierconym w folderze VZ, który zobaczymy oks jak this. can można wytłumaczyć i pokazać zdjęcia, jak zamontował folder vz 58.I don t mają zdjęcia w tej chwili Ale, to bardzo proste do zrobienia To było proste 5 16 otworów wywierconych przez tylny trunnion Następnie włożyłem wycięcie na szczycie trunnionu tak, że zapas wygrał obracać po dokręceniu go zasadniczo to naśladuje wycięcie na VZ to ja po prostu przykręcałem czas na tam z nakrętką w środku Jest to bardzo łatwy sposób, aby uzyskać folder na prawie o każdym AK pistoletu Mam od tego czasu zrobił drewna zapasów chociaż teraz wykorzystałem te same 5 16 otworu i sprawił, że praca Okazało się frickin słodkie, jeśli chodzi o mnie concern. That wygląda niesamowite I d lubię zobaczyć kilka zdjęć z punkty przyłączenia, jeśli możesz je publikować. Starannie napisane przez morningwould. thank sir był w gunshow cały weekend spróbować i wziąć zdjęcia w następnym dniu lub 2 na razie, wyciąłem tango ze standardowego pieczęci pistoletu czas to mnie ładna flush face do tyłek do tyłu trunnion następnie włożyłem wkład drewna w obliczu czas i bol ted to do tyłu tyłem m92 na początku, to obrócił się jak piekło, więc wywiercałem niewielką dziurę przez trunnion z boku i przykręcone w 1 drewna śruby, aby utrzymać go z przędzenia przykręcić go wszystko z powrotem w dół i to solidne rock tutaj jest miejsce, aby zobaczyć różne wstawki i zdjęcia z nich jak well. View Quote Zobacz wszystkie Quotes. View All Quotes. Originally Wysłany przez morningwould. Originally Wysłany przez CaptShiess. That wygląda niesamowite Wiem, że to dużo pracy, ale w jakikolwiek sposób mógłbyś zrobić jakieś fotki, jak zamontowałeś drewno To wygląda niesamowicie. czekaj, sir był na spadochronie cały weekend spróbować i wziąć zdjęcia w następny dzień lub 2 teraz, wyciąłem tango na standardowej pieczęci broń czas to zostawiła mnie nicea flush lico do tyłku do góry wobec tylnego trunnion wtedy ja kładę wieniec drewna do licu czas i przykręcałem to do góry do tylnego m92 na początku, to obrócił jak piekło tak ja wywiercałem mały otwór przez trunnion z boku i przykręcić 1 śrubę drewnianą, aby nie przeciągnąć napinacza ned to wszystko z powrotem w dół i to solidne jak skała tutaj jest miejsce, aby zobaczyć różne wstawki i zdjęcia z nich jako well. Waiting for pics. Originally Wysłany przez turbo101 Właśnie podniósł nowy M92 dzisiaj będę wysyłać w moim Formularz 1 w przyszłym tygodniu Mój plan jest folderem bocznym VZ 58 a celem pusty a Nie moja, ale będzie wyglądać tak samo Zainstalowałem dzisiaj kompilator AK-Builder Krink. Gdzie dostajesz czas na VZ, na którym patrzyłem przez jakiś czas chciałbym trochę wybrać się na przyszłe projekty, ale nigdy nie może ich znaleźć. Oficjalnie napisał (a): jh1990 Stormwerks Manticore Triangle Zestaw dziurkaczy Wild Bill dla mnie Płyta koryguje skłonność i zapewnia wsparcie strukturalne Składa się z tylna płyta, która łączy się między zawiasem a tylnym trunionem Dwa otwory są wywiercone w tylnym trunionie, a zestaw klina jest zabezpieczony dwoma śrubami mocującymi, które są gwintowane w gwintowanym kawałku, który pasuje do wnętrza odbiornika. Mam nadzieję, że zrobiłem godną pracę wyjaśniającą. Czy masz zdjęcie tego, co masz na urządzeniu ks jak ja m staram się zdecydować, czy chcę klina zestaw ze swoim zapasem manticore i stormwerks zawias Większość ludzi widzę przy użyciu zestawu klina używają AR stylu stock. Originally Wysłany przez Kuraki. Originally Wysłany przez FADALdude Stupid question. Is z tyłu trunnion na stałym M92, więc mogłem go umieścić w młynie i wywiercić go, więc mógłbym umieścić na nim podkładkę lub też muszę wyciągnąć tylny trunnion i umieścić pod spodem trunnion w tam. I don t troska o liczebność nit, po prostu chcesz underfolder. You mógł zmieścić go do podwarstwy Kopalnia mógłbyś mimo to zainstalowałem trunnion, który przyszedł z UF kupiłem, ale mój M92 tylny trunnion był blisko identyczne minus otworów. I thought M92 został pierwotnie zaprojektowany jako w dalszej kolejności, co oznacza, że ​​ma już trunion podkolanowy. To prawda i myślę, że to miało miejsce w przypadku zestawów części M92, ale PAPs, które wchodzą w skład pistoletów, nie mają żadnych dziur w nich, a przynajmniej minęło.

No comments:

Post a Comment