Sunday 10 December 2017

System forex cts


FOREX TRADERZY W ostatnim czasie Jason wygrał 250.000 na 940.000 w ciągu 90 dni w czasie trwania wyścigu Varengold Trading Challenge Jason Stapleton wyjaśnia magazyn FX Trader, dlaczego zdecydował się wziąć udział w wyzwaniu handlowym: dostarczyć dowodów na szefa coacha na 4xTradersLive, co on i styl handlowy, który naucza może produkować. Aby zostać dobrym handlowcem, mówi on, należy postępować zgodnie z radą skutecznego przedsiębiorcy i traktować transakcję jako interes. Jego doradcą numer jeden jest trener z dala od chatroomów, forów internetowych i serwisów społecznościowych, aby upewnić się, że jego handlowcy skupiają się na nowym sposobie myślenia, patrzenia na rynek i na siebie. Jason wyjaśnia, dlaczego, gdy masz system, który ma pozytywną opinię, 100 twoich sukcesów sprowadza się do twojej umiejętności wymiany handlowej z dnia na dzień, dlatego koncentruje się na psychologii. Chociaż ma pasję do ekonomiki i polityki, opracował podejście o charakterze czysto technicznym i wyjaśnia, dlaczego nie ma możliwości, by prywatny przedsiębiorca, który nie miał zespołu, aby podejmować decyzje edukacyjne oparte na podstawach. Czy możesz nam opowiedzieć o swojej historii Jak się interesowałeś w handlu Jak długo jesteś handlował Jakie jest Twoje doświadczenie w handlu Zacząłem zarządzać własnymi inwestycjami Zacząłem odłożyć trochę pieniędzy, zacząłem budować gniazdo jajka i sam chciałem sobie z tym poradzić. Miałem nadzieję, że nikt nie troszczył się o moje pieniądze niż ja, a ja nie chciałem dać komuś, aby umieścić je w fundusze inwestycyjne. Chciałem być w stanie samodzielnie przeprowadzić badania. To szybko zwróciło się do ldquoHey, mogłem wykorzystać niektóre z tych pieniędzy na handel withrdquo. Zacząłem kupować pewne opcje. Skończyło się na tym, że straciłem wiele opcji kupna pieniędzy. Ale miałem przekonanie, że mogę zrozumieć, jak to zrobić. Więc kontynuowałem naukę, kupując wszystkie książki, chodząc na seminaria, wtedy myślałem, że ldquoletrsquos idą dalej i sprzedajemy zasoby. Ale rynek przebiegał krótko, więc postanowiłem przyjrzeć się futures. Więc walcowałam z opcji, zapasów, futures i miałem bardzo mały sukces. W ciągu wielu lat praktyki, prób i błędów doszedłem do wniosku, że to, co naprawdę robi Irsquom, jest odbijające się od systemu do systemu, od rynku do rynku i nie zastanawiałem się, na czym polegała prawdziwa kwestia, czyli psychologii. Trzeba zdobyć psychologię rynku i własną psychologię osobistą, aby była skuteczna. Nie ma znaczenia, czy systemy są przynoszące zyski, czy nie, jeśli dana osoba ma prawo dyscypliny do handlu w dzień iw dzień, w oparciu o zasady i warunki, które zostały ustalone przez Państwa, nie wymagają odnieść sukcesu. Im bardziej się uczyłem, tym bardziej czytałem, tym bardziej rozmawiałem z pomyślnymi przedsiębiorcami, co mówią o tym, co mówią. Richard Dennis powiedział to najlepiej, powiedział: ldquoAnybody może stworzyć system handlowy, który ma 80 dobrych i najlepiej napisany. Pytanie brzmi, czy nie mają oni dyscypliny, aby ją śledzić. Rdquo zacząłem ciężko pracować nad moją psychologią, być zdyscyplinowany i ustalony w zbiorze reguł. Zgodnie z tymi zasadami zacząłem rozwijać się i zamiast stale tracić, Irsquom konsekwentnie wygrywa, co jest ostatecznym celem dla każdego handlu whorsquos. Niedawno ukończyłeś 4 miejsce w Varengold Trading Challenge. Po pierwsze, dlaczego podjęła Pan (i) udział (a)? Wiele trenerów głosił, ale nie doszło do lądowania. Ze względu na moją firmę uderzam się z wieloma ludźmi, którzy pytają mnie o takie rzeczy: ldquoShow me your performance recordsdquo tak, przez długi czas, kiedyś mówiłem, że nasze systemy handlowe działają, oto co robimy w live roomrdquo i co wróciło: ldquoHow mogę upewnić się, że twoje numery są prawdardowe, czy też ldquoNie widzę twoje osobiste wypowiedzi. Ale Irsquom nie poddaje mi osobistych notowań handlowych, są to bardzo prywatne. A jeśli podam dokumentację, powiedzą: ldquoJak mogę potwierdzić, że są to rzeczywiście truerdquo lub ldquoyoursquore ukrywające twoje straty, nie ma sposobu na osiągnięcie takich wyników. rdquo Więc kiedy wyzwanie wyszło, pomyślałem, że ldquothis jest moją szansą dostarczyć dowodów na to, co ja osobiście i styl handlu, jaki uczą, mogą produkować. rdquo Itrsquos przez określony okres czasu. Uregulowana strona trzecia firmy Itrsquos. Śledzają wyniki. Więc wszedłem i kupiłem przez 3 miesiące. Użyłem długoterminowego systemu obrotu huśtawka, który rozwinął się. I to właśnie robię teraz. Dostaję około 10 do 15 transakcji miesięcznie. Sam system, z modelem dopasowania pozycji, który był używany w wyzwaniu związanym z handlem, w ciągu tych trzech miesięcy generował zaledwie 300 wyników. Wysoki wskaźnik wody na tym wyzwaniu handlowców wynosił około 309 w ciągu 3 miesięcy, więc nieco ponad 100 miesięcy. Czy należy to oczekiwać od handlowców, którzy przyjeżdżają w Absolutnie nie. Pracowałem agresywnie. Irsquove robił to bardzo długo. I chcemy strzelać dla zapewnienia stałej zyskowności. To jest mój ostateczny cel dla ludzi, których nauczam lub pracuje. Powiedziałeś, że zacząłeś od opcji, a potem z zapasami i futures, a po wielu próbach i błędach w końcu znalazłeś odpowiednią dyscyplinę i psychologię. Jak dotarłaś do tego kroku Jak znalazłeś niszę i styl handlu Czy to tylko kwestia doświadczeń Co zrobiłem, poszedłem znaleźć kogoś, kto odniósł sukces i kto miał zarys ldquoJest to powinno być zrobione. W ten sposób stajesz się profesjonalnym sprzedawcą. I słuchałem każdej rzeczy, którą mi kazał. Powiedział ldquo Oto jak wypisujesz plan ryczałtowy, i tak napisałem mój plan handlowy. Powiedział on, że tak testujesz system, tak właśnie strategizujesz proces rozwoju. Używam składni ldquoIf-Thenrdquo dla wszystkich opracowań strategii, które robię. I itrsquos bardzo proste, na przykład, jeśli rynek to robi, to robimy to. I staramy się wyeliminować jak najwięcej podmiotowości z naszego handlu, jak to możliwe. I to wszystko co zrobiłem, kiedy uczyłem się odnosić sukcesy. Nie potrzebuję emocji do odegrania jakiejkolwiek roli w podejmowaniu decyzji. Kiedyś wsiadłam na ścieżkę, zajęło to trochę czasu, trwało kilka miesięcy i próbowano próbować błędów, kontynuować handel i dalej tracić pieniądze, zanim wreszcie zrozumiałem. Chciałbym ci powiedzieć, że Irsquom 100 wyleczył emocjonalną reakcję na rynek, ale Irsquom nie. Nikt nigdy nie jest. Ale teraz wiem, jak handlować. I przeszło przez długi proces samopoznania i studiowania, wraz z pomocą kogoś, co wiedziałem, że odniosło sukces. Twoim zdaniem, jaka jest różnica między zwycięskim przedsiębiorcą a traderem, który wygrał handlowcy, traktują transakcje takie jak biznes. Na rynku forex brokerzy ułatwiają i otwierają 500 lub 1000 kont. Są to punkty cenowe, na które ludzie chętnie zagrają, na koniec tygodnia lub podczas wyjazdu do Vegas. Więc handel dla wielu ludzi to nic innego jak hazard. Przychodzą, nie mają planu, nie wiedzą, co robią, a oni słyszy sygnały, nie wiedząc, dlaczego ich zabierają, a wszystko to się zwiększa. Zwycięskie firmy handlowe mają plan. Traktują ich handel jako interes i są bardzo zdyscyplinowani tym, co robią. Mają czas i wysiłek, aby opracować plan, który wiedzą, jest skuteczny i każdego dnia koncentrują się na niczym więcej niż sprzedaż tego planu. Oni donrsquot odejść od tego. To nie jest gra. Są bardzo poważne. Ci handlowcy, którzy lubią widzieć, przychodzą do mnie lub ci, którzy mówią, że ldquolook Irsquom nie odniosły sukcesu, Irsquom traci pieniądze, wiem, że Irsquom robi coś złego, ale Irsquom zobowiązał się do tego, a ja chcę zrobić wszystko, co jest konieczne bądź pomyślny. rdquo Wspomniałeś, że kiedy zacząłeś, mimo że nie odniosłeś sukcesu, w jakiś sposób miałeś przekonanie, że możesz zostać dobrym handlowcem. Jak wytłumaczasz, że to przekonanie jest typowe dla udanych przedsiębiorców, których nie wiem. Pomyślałem: ldquoIrsquom inteligentna osoba. Więc nie jest to kwestia, że ​​nie jestem wystarczająco inteligentna, aby zrozumieć, co muszę zrobić, to nie rozumiem tego, co muszę zrobić, a nie rozumiejąc, jak muszę iść na to. rdquo Więc szukałem kogoś, kto by pomógł mnie to zrozumieć. I dowiedziałem się, że nie ma to nic wspólnego z systemami, z których korzystałem lub planami handlowymi, które już napisałem. Ostatecznie mógłbym założyć milion dolarów i zechciałabym tę strategię, ponieważ nie podążyłem za nią, nie miałem żadnej dyscypliny. I hadnrsquot spędził trochę czasu na prawdziwe problemy, które powodowały mnie stracić pieniądze, które były emocjonalne. Wiedziałem, że kocham handel. Kocham to, że codziennie spędzę cały dzień oglądając rynek, nauczając tego, co Irsquove nauczył się i studiował. Mam prawdziwą pasję do niego. I miałem podstawową opinię, że jeśli miałabym taką pasję, muszę być sposobem na mnie, aby odnieść sukces. Więc podjąłem decyzję, aby odnieść sukces. Nie dbam o to, czego potrzebujesz. Nie dbam o to, co mnie kosztuje. Irsquom zamierza to zrozumieć, a Irsquom odnieść sukces. To, co widzisz w Trenerze Varengold Trader Challenge iw tym, co teraz robię, w handlu i nauczaniu, jest odzwierciedleniem lat ciężkiej pracy, którą zajęło mi przejście z jednego punktu. Moim celem jest oczywiście ograniczenie czasu, jaki zajmą przedsiębiorcy z punktu A do punktu B. Dla tych, którzy chcą odnieść sukces, chcę jak najszybciej dokonać tego przejścia. Yoursquore prezes firmy szkoleniowej 4xtraderslive. Czy stworzyłeś firmę Czy możesz nam opowiedzieć o tym projekcie, a twoja rola w tym handlu byłem pełnym rokiem z domu i czuję się samotny. Pomyślałem, że mogę zacząć oferować niektóre szkolenia i otworzyć pokój handlowy dla ludzi, aby wejść, zobaczyć, co robię i może być handlu wraz z merdquo. Więc umieściłem trochę i tanie strony internetowe - myślę, że spędziliśmy 2.000 dolarów na wspólnej stronie - otworzyłem wirtualny pokój, używając systemu oprogramowania, w którym mogę wyświetlać komputer osobom. Powiedziałem, że przez tydzień nic nie mówię, wpadaj i zobacz, co to jest, i zacząłem zachęcać ludzi do powiedzenia, że ​​możesz pracować z merdquo, więc zacząłem budować sieć handlową, którą doradzałem. A to wzrosło i rozwinęło się w branży, którą teraz widzisz. Myślę, że ludzie widzą w naszej firmie coś innego niż to, co widzą w innych miejscach, a zwłaszcza w świecie wymiany walut. Ponieważ forex jest tak nieregulowany. Jest tam wiele swindlersów, którzy chcą zabrać ze sobą pieniądze i nic więcej. Mam jednak duże zainteresowanie poznaniem moich klientów. Nie biorę nikogo. Ludzie muszą dopasować się do profilu, muszą zbudować miejsce, w którym są rozsądne finansowo, muszą być gotowi do zrobienia tego, co konieczne do wprowadzenia zmian. Kurs jest bardzo drogi w porównaniu do tego, co jeszcze jest na rynku. W zamian muszę podać wiele informacji, wiele porad i dużo pracy. Co z wynikami moim celem jest podjęcie przedsiębiorców z świadomym niekompetencji do miejsca świadomej kompetencji, gdzie mówią, że teraz rozumiem, co muszę zrobić, aby odnieść sukces, a Irsquom codziennie pracuje przy wsparciu ciebie i Twojego programu szkoleniowego, aby stać się konsekwentnie zyskowne. rdquo I wiele z nich jest teraz. Pracowałem z wieloma podmiotami gospodarczymi, więc kurs sam w sobie był bardzo udany, tylko w liczbie osób i odpowiedzi, którą otrzymujemy od programu. Ile czasu myślisz, że przedsiębiorca powinien spędzić na szkoleniach codziennie, a szkolenie rzeczywiście wpływa na wydajność handlową. Nauka naukowa jest świadoma tego, że w celu złamania nawyków i ponownej instalacji nowych nawyków jest to proces od 60 do 90 dni. Jeśli od lat wierzysz, że rynki są krzywe, a gra jest pokłaniana na korzyść dużych banków i instytucji, itrsquos poświęci trochę czasu, aby zdać sobie sprawę, że wszystkie wykresy są takie same, niezależnie od tego, jaki instrument lub ramy czasowe warto obejrzeć , prace formacyjne. I skupiliśmy się na analizie technicznej na 100. Będąc częścią żywego pokoju handlowego i prywatnej grupy klientów, którą mam, jest niezwykle korzystna dla nich, ponieważ pomaga wzmocnić to, czego uczym w programie. Musimy nadal wzmacniać te podstawowe przekonania, abyśmy mogli zmienić nasze postrzeganie rynków i nasze postrzeganie tego, jaki sukces. Co uważasz za najważniejsze: mieć właściwy system obrotu lub mieć odpowiednią psychologię Musisz mieć system, który ma pozytywną opinię, a terminologia matematyki mówi, że jeśli idziesz za tym systemem, z upływem czasu itrsquos będzie produkować więcej Pieniądze niż to traci. rdquo Jeśli nie masz tego, nie dbam o to, jak cię zdyscyplinujesz, musisz być zdyscyplinowany, aby handlować utratą systemu. A to nie będzie skuteczne. Ale gdy masz system, który ma pozytywną opinię, 100 sukcesów zależy od możliwości wymiany tego dnia i dnia. I to całkowicie opiera się na psychologii. Moim osobistym przekonaniem jest, że handel jest 99 emocjonalny i 1 techniczny. Kiedy nauczysz się umiejętności, kiedy zrozumiesz, jak napisać plan obrotu, jak handlować systemem handlowym, musisz tylko skupić się na handlu systemem. Rozumiem, że w tej sprawie jest wiele dyskusji. Niektórzy ludzie twierdzą, że ldquoit ma wszystko z systemem, któremu pan nie ma, a ja się nie zgadzam, ponieważ po prostu posiadanie dobrego systemu handlowego było wystarczające do wyprodukowania skutecznych przedsiębiorców - istnieją tam wielkie systemy handlu bezpłatnego, które można handlować systemem Richard Dennisrsquos Turtle teraz - 21-dniowy system breaokut - MACD Crossover również oferuje naprawdę wspaniałe wyniki. Jeśli chodzi o system, dlaczego nie mamy 90 szans na sukces, zamiast 90 współczynników awaryjnych Itrsquos, ponieważ nie ma to nic wspólnego z Twoim systemem. Ma to związek z twoją psychologią, twoją zdolnością do bycia dyscypliną na rynku. Jako trener, jaka jest najważniejsza rada lub ten, który daje Ci częściej Twoi uczniowie Przede wszystkim mówię im, aby trzymać się z dala od chatroomów i forów internetowych. To jest absolutna katastrofa. Zaczęli się wyrywać, aby handlowcy mogli się ze sobą spotkać i uczyć się od siebie nawzajem, a teraz widzisz grupy społecznościowe dla podmiotów zajmujących się handlem walutami, a codziennie otrzymuję e-maile od osób, które zapraszają mnie do przyłączenia się do ich grupy serwisów społecznościowych lub poszukują sposobu na współpracę że mogę podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi przedsiębiorcami. Myślę, że to straszne miejsce dla nowych przedsiębiorców i tych, którzy chcą nauczyć się odnosić sukcesy. Ci donrsquot zobaczyć te sieci społecznościowe i czat forum pełne wysoce udanych przedsiębiorców, którzy dzielą się wiedzą i mądrością. Itrsquos kilka przedsiębiorców, którzy tracą pieniądze, którzy są nieudane i skarżący, użytkownicy i odbiorcy, uszkadzając umysły przedsiębiorców, którzy mają prawdziwą zainteresowanie tym, co robią. Więc to jest pierwsza rzecz, którą im mówię: ldquo Nie możesz już spędzać tam czasu. Uzyskane informacje pochodzą ode mnie, z naszego programu lub z innych legalnych źródeł. I zapewniam im te uzasadnione źródła. I to jest warunek, zanim przystąpią do mojego kursu, że przez następne 3 do 4 miesięcy nie będą robić nic, co tylko im powiedzieć. Ponieważ chcę, aby koncentrowały się na nowym sposobie myślenia, nowym sposobie patrzenia na rynek i na siebie. Wielu przedsiębiorców marzy, aby stać się profesjonalistami w krótkim okresie czasu. Kiedy uważasz, że przedsiębiorca jest gotowy na ten ważny krok, musi to zrobić ostatecznie z pieniędzmi. Letrsquos mówią, że otworzysz konto o wartości 25 000 dolarów i robisz bardzo dobrze, generując 10 miesięcy. Teraz musisz spojrzeć na rodzaj pracy, którą musisz zrobić, a wynagrodzenie się liczy. Czy jesteś lekarzem zarabiającym 300.000 dolarów rocznie Wielkość kapitału wymaganego przez cały czas z Twoim handlem różni się od kogoś, kto ma hydraulik i robi 50 000 dolarów rocznie. Tak więc podejmuje bardzo indywidualną decyzję i musi to zrobić ostatecznie z wielkością salda Twojego konta. Jakiego systemu nauczasz w swoim kursie mam kilka systemów, które zaspokoją indywidualnych przedsiębiorców. Mamy system handlu dziennego thatrsquos zwany ldquoTrend Traderrdquo, ldquoT Squaredrdquo system, który odbywa się w zasadzie od wtorku do czwartku. Następnie mamy system handlu wahadłowego, który nazywam systemem ldquoCTS, który jest systemem modelu rozbieżności w kierunku przeciwstawnym. Wtedy mamy dłuższy termin, podobnie jak system pozyskiwania przedsiębiorców w ciągu dnia, dla osób, które pracują w pełnym wymiarze czasu i oczywiście mam system, który użyłem w Warengue Challenge, który pokazuję handlowcom i że oferuję je jako przebieg studiów . Potrzebna jest jednak bardzo wysoka analiza i wiedza techniczna, ponieważ wykorzystuje wiele wzorów Fibonacciego i Współczynników, aby określić działanie cenowe. I dlatego, że trudno jest się nauczyć, stworzyłem prywatną grupę klientów, w której codziennie je biorę za pośrednictwem ustawień handlowych, pokazuję im jak Irsquom rysuje się w wzorach Fibonacciego, pokazuję im, czego byśmy oczekiwali, oferuję im nawiązanie kontaktów handlowych i danie im planu na sukces. I moim celem jest to, że pewnego dnia, theyrsquoll się wystarczająco skutecznie, że oni wonrsquot czują potrzebę korzystania z usług. Dlaczego handlujesz Forex i co możesz nam powiedzieć o tym rynku Jakie są zalety i wady handlu walutami Mogę powiedzieć, dlaczego handlu forex. Uwielbiam politykę, a Irsquom bardzo interesuje się ekonomią, czym zajmuje się nasze rezerwy walutowe i jak mają wpływ na biznes. I kiedy zacząłem patrzeć na moje dwa główne namiętności - politykę i handel - jednym z najlepszych rynków zbytu dla mnie była wymiana walutowa, bo nie tylko studiuję politykę, którą robimy w Stanach Zjednoczonych, ale także to, co Europejski Bank Centralny i Bank Japonii robią. Jak ich gospodarki będą miały wpływ na ceny waluty. Jedną z korzyści płynących z handlu walutami jest to, że jest to rynek nieuregulowany. Itrsquos rynku spot. Możesz sprzedawać drobne partie i mini partie, co oznacza, że ​​jeśli masz tylko 5.000 lub 10.000 dolarów, możesz zacząć handlować, podczas gdy na rynku futures potrzebujesz 30.000 do 50.000 dolarów kapitału startowego, tylko ze względu na koszty zakupu umowy. Więc na rynku forex może uczestniczyć więcej osób. Ale czy wykorzystujesz swoją wiedzę i informacje w swoim handlu, czy masz podejście wyłącznie techniczne? Nie, nie używam go w handlu. Thatrsquos whatrsquos śmieszne jest to, że czytałem wszystkie te informacje ekonomiczne przez cały czas. Ale kiedy usiadam przy moim komputerze, Irsquom 100 handlowiec techniczny. Nie obchodzi mnie, czy wszyscy indziej na świecie mówią, że Europejski Bank Centralny podnosi stopy procentowe. Jeśli moje wykresy mówią mi, że muszę być długi lub krótki, powiedz, co zrobi Irsquom. Znam kilka podstawowych podmiotów zajmujących się analizą, Irsquom nie sugeruje w jakikolwiek sposób, abyś mógł być sukcesorem jako podstawowym przedsiębiorcą, ale co mogę powiedzieć, że każdy fundamentalny przedsiębiorca ma zespół ludzi, którzy nie robią nic przez cały dzień, ale badania . Ale jeśli spytasz indywidualnego handlowca, pracującego w domu, nie tylko nie masz dostępu do informacji, których potrzebujesz, aby podjąć inteligentną decyzję, ale nawet jeśli tak, nie mogłabyś przekroczyć tego wszystkiego. Nie ma możliwości, moim zdaniem, dla prywatnego przedsiębiorcy, który nie ma zespołu ludzi, podejmowania wykształconych decyzji opartych na podstawach. Więc co robimy, eliminujemy całą tę subiektywność i skupiamy się wyłącznie na analizie technicznej. Co myślisz o w pełni automatycznym handlu algorytmicznym Większość systemów, które ludzie będą działać online - te 99 do 200 systemów - to tylko śmieci. Prawdopodobnie straci pan każdą grosz, którą tam wpakujesz. Systemy mogą być zautomatyzowane i pracujemy nad zautomatyzowaniem kilku naszych, ale znowu wraca do tej kwestii psychologii. Co się stanie, jeśli zaczniesz używać w pełni zautomatyzowanego systemu obrotu i zaczniesz spłacać co się dzieje, gdy system generuje 3 lub 4 straty z rzędu Co się zwykle dzieje, gdy przedsiębiorca przychodzi i rozpoczyna cięcie transakcji, zatrzymując automatyczne przedsiębiorstwo tylko zanim rozpocznie się 2 lub 3 zwycięzców, którzy zarobiliby na wszystkich stratach. Niezależnie od tego, czy korzystasz z zautomatyzowanego systemu handlowego czy własnego planu handlowego, musisz być zdyscyplinowany. Radzę moim handlowcom, aby trzymali się z dala od zautomatyzowanego systemu, po prostu dlatego, że jeśli twój system ma milion dolarów, istnieją fundusze hedgingowe i banki, które zapłacą miliony dolarów za to. Więc dlaczego sprzedajesz to za 99,99 w internecie Czy chciałbyś przekazać innym ważnym poradnikom naszym czytelnikom, chciałbym tylko powiedzieć, że jeśli twójquore nie jest dobrym przedsiębiorcą, ale chcesz być, podejmuj decyzję, że chcesz odnieść sukces, a następnie znaleźć kogoś, co wiesz, że odnosi sukces, i słuchaj tego, co zamierzają Cię nauczyć. To jest najlepsza rada, którą mogę dać, ponieważ jest to rada, która doprowadziła mnie do miejsca, w którym jestem. Kontynuuj naukę i rozwój. Poświęć trochę czasu na psychikę handlowców. Jest to świetna książka o nazwie "Market Wizard" autorstwa Jack Schwager - itrsquos - jedno z wymaganych odczytów dla moich kursów - i to tylko lista około 20 wielkich przedsiębiorców i ich sukcesy. Jedną z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić jako przedsiębiorca, jest naśladowanie tych, którzy już odniosły sukces. Forex firmy CMS to DBA firmy Winsor Global Financial Inc., kanadyjskiej spółki specjalizującej się w rynku walutowym. Winsor Global Financial Inc. jest zarejestrowanym B. C. korporacji i jest członkiem NFA (ID 0469150). Naszym celem jest stosowanie innowacyjnych badań rynkowych i opracowanie systemu, aby zapewnić naszym inwestorom wartość. Winsor Hoang jest założycielem i dyrektorem generalnym CTS Forex, zautomatyzowanym, statystycznym, zarządzanym ryzykiem systemem handlu walutami. Korzystając ze swojego statystycznego i zautomatyzowanego projektowania systemów w firmie Nortel Networks, RIM i Sierra Wireless, Winsor z powodzeniem przekształcił się w automatyczny system handlu. On zobowiązuje się do systematycznego handlu w celu zapewnienia spójności i ścisłego zarządzania ryzykiem. Pan Hoang uzyskał tytuł licencjata inżyniera z University of Victoria. Jego licencje obejmują serie 3 i 34. Systematyczne handel CTS Forexs ma tę zaletę, że narzucając surową dyscyplinę ryzyka, unikając emocjonalnie błędów i zyskując zyski, 24 godziny na dobę. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszych kont zarządzanych Forex, skontaktuj się z nami pod adresem (604) 603-1889 lub winsorctsforex. Biorąc pod uwagę, że spekulacyjne obroty walutowe stwarzają ryzyko znacznych strat, tylko osoby o wysokich wartościach netto i zdolność do wchłonięcia takich strat powinny rozważyć udział w oferowanych programach. Uczestnik musi wybrać broker Forex, który będzie prowadził prowadzenie rachunków. CTS Forex nie będzie posiadać klientów funduszy, papierów wartościowych, towarów lub innych nieruchomości. Uczestnik zachowuje pełną kontrolę nad swoim kontem. 3947 Knight Street, Vancouver, BC, V5N 3L8 Kanada Tel: 1 (604) 603-1889 Faks: 1 (888) 548-7488 infoctsforexCTS System Forex jest wynikiem ponad dziesięcioletniego doświadczenia, badań, rozwoju i testowania. Nasz silny model handlowy nie wymagał kalibracji od maja 2017 roku. System CTS Forex nie korzysta z handlu wysokiej częstotliwości ani fundamentalnej analizy. Cena jest naszym jedynym wejściem, a średni czas przetargu wynosi 24 godziny, przy czym maksymalny czas oczekiwania wynosi 2 tygodnie. Każdy z naszych transakcji jest umieszczony z ścisłą stratą stop loss, i nie ma gospodarstwa dużych transakcji utraty. Nasza filozofia ma na celu zmniejszenie strat i niech nasze zyski przebiegają. Potrzebujemy tylko 45 zwycięskich transakcji, aby zerwać nawet 50 wygranych transakcji, aby wygenerować znaczne zyski. System CTS Forexs składa się z sześciu modeli handlowych, z których każda analizuje rynki walutowe z innej perspektywy. Dwa modele śledzą rynki, a inne specjalizują się w śledzeniu rynku na boki i na boki. Takie podejście zapewnia lepszy wgląd w rynku niż pojedyncze, wielofunkcyjne algorytmy. Automatyczna systematyczna inicjacja handlu eliminuje duży problem ze starszymi, opartymi na sygnałach, ręczną techniką handlową, pomagając inwestorom reagować szybciej na zmiany na rynku. CTS Forex aktywnie współpracuje z wieloma profesorami wysokich rangi z dziedziny matematyki, finansów obliczeniowych i informatyki na Uniwersytecie Calgary, aby tworzyć nowe modele analityczne i narzędzia handlowe dla walutowych rynków walutowych. Ciągłe doskonalenie produktów i stała innowacja poprzez badania pozwolą CTS Forex utrzymać przewagę konkurencyjną. Biorąc pod uwagę, że spekulacyjne obroty walutowe stwarzają ryzyko znacznych strat, tylko osoby o wysokich wartościach netto i zdolność do wchłonięcia takich strat powinny rozważyć udział w oferowanych programach. 3947 Knight Street, Vancouver, BC, V5N 3L8 Kanada Tel: 1 (604) 603-1889 Faks: 1 (888) 548-7488 infoctsforexCTS Forex otrzymuje finansowanie z Government Research Agency CTS Forex, Calgary, Alberta specjalizująca się w zautomatyzowanej wymianie walutowej handel algorytmiczny otrzymał finansowanie od krajowej organizacji badawczej i szkoleniowej Mitacs w celu kontynuowania inicjatyw rozszerzenia. Partnerstwo to kiwnięcie głową na wiarygodność CTS Forexs i jej obietnicą jako silną i nadchodzącą siłą w przemyśle rynku walutowego. Calgary, Alberta (PRWEB) 17 listopada 2017 CTS Forex, Calgary, firma Alberta specjalizująca się w handlu przy algorytmicznym handlu walutowym otrzymała finansowanie od Mitacs w zakresie badań i szkoleń w celu dalszego rozwoju swoich inicjatyw. Partnerstwo to kiwnięcie głową na wiarygodność CTS Forexs i jej obietnicą jako silną i nadchodzącą siłą w przemyśle rynku walutowego. Mitacs-Accelerate to program badawczy łączący organizacje biznesowe z ponad 50 uniwersytetami badawczymi. W tych partnerstwach studenci i stypendia stacjonarne stosują swoją wiedzę specjalistyczną do wyzwań biznesowych. Praktycy czerpią korzyści z rzeczywistych doświadczeń, podczas gdy firmy uzyskują dostęp do wysokiej jakości wiedzy fachowej. Partnerstwo jest również małżeństwem z Uniwersytetem w Calgary - Haskayne School of Businesss MBA, który zapewni zasoby, w tym wiedzę wybitnego profesora dr Roberta Schulza, który będzie nadzorował i prowadził zajęcia. Schulz uczy się w Haskayne School of Business od 1973 roku. Otrzymał prestiżowy tytuł Calgarysa króla konkursów konkursowych The Globe and Mail w 2009 roku. Wygrał 21 wybitnych nagród dydaktycznych i studenckich oraz został wymieniony w siedem osób, które publikują. Jest to niewątpliwie testament do planowania CTS Forex, wczesnego sukcesu i potencjału jako początek, który uzyskał poparcie dla Mitacs i Uniwersytetu w Calgary. Jest to idealne wsparcie, które możemy zdobyć na tej fazie, a ja jestem podekscytowany widzianą rzeczą w pełnym biegu, powiedział Winsor Hoang, dyrektor generalny i założyciel CTS Forex. CTS Forex zapewnia pojazd inwestycyjny dla menedżerów funduszy hedgingowych, nowoczesnych biur rodzinnych i większych pośredników finansowych dążących do dywersyfikacji portfeli inwestycyjnych i poprawy dochodów. CTS Forex rozwija i licencjonuje automatyczne mechanizmy obrotu walutami, które dążą do osiągnięcia spójnych zysków poprzez model handlu oparty przede wszystkim na dyscyplinie, kierunku i konsystencji. Modele handlowe mają na celu redukcję strat i są prowadzone z zyskiem. Dwanaście lat osiągnęło znaczne zyski, nawet jeśli wygrane są poniżej 50. Kiedy światowe rynki akcji nadal cierpią na niestabilność, kursy CTS Forex uzyskiwane są dzięki wahaniom rynku . Wykorzystując tę ​​zmienność, CTS Forex oferuje udowodniony sposób zwiększania różnorodności, minimalizowania ryzyka i zwiększenia ogólnych zwrotów portfela. CTS Forex podbudowy fundamentu jest wiarygodność. To zademonstrowana wartość, którą dostarczyliśmy naszym klientom, a wsparcie firmy Mitacs i Uniwersytetu Calgary dodatkowo przyczynia się do tej wartości, dodał Hoang. CTS Forex powstało w 2004 r. W celu stworzenia zautomatyzowanych modeli handlowych, które śledzą i analizują rynki walutowe oraz inicjują transakcje na podstawie ustalonych profili ryzyka dla inwestorów. Po siedmiu latach rozwoju, back testach i na żywo, pierwsze modele handlowe były oferowane komercyjnie. Obecny system handlu składa się z sześciu modeli handlowych (robotów), z których każdy analizuje rynki z innej perspektywy. Dwa modele śledzą rynki, a inne specjalizują się w śledzeniu rynku na boki i na boki. Takie podejście zapewnia lepszy wgląd w rynku niż pojedyncze, wielofunkcyjne algorytmy. Zautomatyzowana inicjacja handlu eliminuje poważny problem ze starszymi, opartymi na sygnałach, ręczną techniką handlową, pomagając inwestorom szybciej reagować na zmiany na rynku. Winsor Hoang ukończył Honorowe Wydział Elektrotechniki w 1997 roku i jest zarejestrowanym inżynierem zawodowym. Pan Hoang pracował dla wielu dużych firm z branży kanadyjskiej, w tym Nortel Networks, Sierra Wireless i Research in Motion, specjalizujących się w zautomatyzowanych projektach systemów testowych. Winsor z powodzeniem przeniósł swoje umiejętności z zautomatyzowanego systemu testowego do automatycznego systemu handlu. Obecnie jest głównym architektem zautomatyzowanej inżynierii systemów i koordynatorem zasobów technicznych. Winsor jest również w trakcie pisania książki o handlu Forex. Więcej informacji na temat CTS Forex można znaleźć na stronie internetowej: ctsforex Winsor Hoang, P. Eng. Założyciel i Dyrektor Generalny Office: 587-333-8466 Komórka: 604-603-1889 Faks: 1-888-548-7488 winsor (at) ctsforex (dot) com Udostępnij artykuł na temat mediów socjalnych lub poczty elektronicznej:

No comments:

Post a Comment